Als jij jezelf Normaal vind heb ik niets!

Ja ik weet het dit is mijn eerste post maar aangezien ik niks te vertellen heb over dit blog… begin ik meteen het eerste bericht!

Voor wie het nog niet weet ik heb autisme! En dan denk je nee niet weer zo een zeik verhaal…. Of nee eigenlijk niet?? Nu zal je vast denken maar wat bedoel je dan? Nouw als je goed leest snap je het!

ik heb nu sinds 5 jaar het naamplaatje Asperger, geloof me hoe langer je dit hebt hoe meer je je een koe met een oormerk gaat voelen!

hoe langer ik dit heb hoe meer ik de echtheid hiervan betwijfel! Ik zal jullie namelijk wat vertellen!! Ten eerste moet je weten hoe je officieel een oormerk krijgt!

Je moet begrijpen dat het hele idee van een stoornis bestaat uit een lijstje, en hoe meer je aan een lijstje voldoet hoe meer dan kans dat je een oormerk krijgt! Nouw zeg ik zelf dat er met lijstjes niks mis is want er gebeuren veel wel goed onderzochte dingen met lijstjes! Wat er WEL mis mee is.. is dat het een 23 jaar oud lijstje is dat ook nieteens onderzocht is! (Begin je hem al te snappen?)

Dat doet me een beetje denken aan dat blanke mensen vroeger zeiden over mensen met een donkere huiskleur dat ze ziek waren terwijl dat hellemaal niet zo is! Ik moet zeggen ik ben niet zo een zeikerd over racisme maar bullshit verzinnen is iets wat daar wel voor kan zorgen! Autisme doet me een beetje aan hetzelfde denken! Hoe kan de regering iets steunen wat niet onderzocht is!?!? Dat is hetzelfde als wapens sturen naar iemand die je niet kent… Een beetje een soort van ik weet niet wat ik eigenlijk aan het doen ben effect! Ik zal jullie even een paar betekenisen van woorden duidelijk maken: 1 NORMAAL = GEMIDDELD en niks anders! Ik word altijd weer ggeirriteerd van mensen die zeggen doe maat normaal?!? Waarom moet ik gemiddeld doen? Dat is ook waar de hele stoornissen op gebaseerd zijn! ah weet je wat die gozervalt buiteb gemiddeld dus we geven hem wel een oormerk? 2 PERFECT = MENING een ding voor iedereen perfect is slechts een mening net als de volgende woorden! 3 RAAR = Mening 4 WAARHEID = MENING 5 FEIT = Bewezen Ze zeggen altijd wel in Nederland dat ze allemaal zo wetenschappelijk zijn.. we zijn opweg maar overdrijven dat kunnen veel mensen ook goed!

Ik wil hiermee gwn zeggen dat mensen die tegen racisme zijn ook geen woorden zoals autisme mogen gebruiken! Dus ga niet zeggen dat je geen rasict bent als je daar niet overna denkt! ik geef toe ik ben rasistisch maar dat is iedereen! je mag voorkeuren hebben zorg alleen niet dat dat problemen veroorzaakt voor een persoon!#hebheekvaakgezegd:IkWilHiermeeZeggen

KORTOM FUCK JULLIE RARE BEDRIJVEN DIE MET STOORNISSEN TE MAKEN HEBBEN!

Verder post een leuke ongezouten comment of je het ermee eens bent of niet IK WIL HET HOREN

Veel Leef plezier grtz je grote vriend 😀

verward-2

Geef een reactie

