Als je internet stalked doe het dan goed?!

Weetje… Elk mens heeft iets waar je chagrijnig van word, je weet wel de een van een kat die de hele nacht iedereen wakker houd, de ander van een drukke weg! Aangzien ik heel vaak op het internet aanwezig ben word ik erg chagrijnig van mensen die internet stalken maar het nieteens goed doen?! Een soort van euro knaller variant van de goede stalker. Aangezien ik owner ben van een MInecraft Buildteam met reddelijk goede quality builds krijg ik vaak te maken met internet stalkers en pesters. Stalking en pesten is natuurlijk nooit goed maar ik heb er last van dat het steeds vaker voorkomt dat je onodige ruzie hebt met iedereen hier een klein stukje internet geschiedenis van mij 🙂

Snap je wat ik bedoel als je vroeger gestalked werd had je er echt serieuze last van door hun inventieve manieren om mensen aan het janken te krijgen! Tegenwoordig is een gemmidelde internet pester niet meer dat een jongetje dat zichzelf hellemaal geweldig vind en dus maar denkt altijd alles te kunnen winnen en zijn gelijk te halen! Zo zal ik jullie vertellen dat ik laatst de andere owner van het buildteam heb gedumpt omdat hij niet bergreep hoe je jezelf serieus moest gerdagen! Aangezien ik meer aandelen had ging het heel soepel zonder scheld woordjes of wat dan ook! Maar als we dan terug gaan in de tijd toen we nog wel samen owner waren… krijg je iets heel vreemds..

Je moet je voorstellen wij waren opzoek naar mensen die ons bouwteam kwamen versterken dus gingen we masaal mensen testen! Op een gegeven moment had ik een jongen geaccepteerd die net aan aan de bouw eisen voldeed omdat hij het zo graag wouw.. Alleen snapte hij schijnbaar niet dat hij een baas had dus ging mij als zijn schoothondje behandelen! nadat hij meerdere regels had overtreden heb ik hem gwn weggehaald uit het team. Vanaf dat moment loopt hij (nog) elke dag te schelden en hij denkt schijnbaar dat ik daardoor gekwetst raak?! Ik zal je wat vertellen we hebben hem met zijn alle uitgelachen de andere owner van toen ook… Maar op het moment dat ik de andere owner heb gedumpt in overleg met het team… Kan je hem al raden! De ex-owner gaat dan naar die jongen toe en dezelfde domme dingen zeggen tegen mij samen met hem! Snap je dat dit totaal raar eerst zit de ex-owner hem uitelachen en ziet hij zelf hoe raare dingen die ander jongen zegt, en daarna gaat hij dezelfde tegensrijdige dingen zeggen en doen? Waarom denk ik dan waarom!? Is het niveau van internetpesten zo laag gaan liggen?

Ik zal je nog wat grappigs vertellen ik heb SPECIAAL voor dit bericht 1 uur lang in de lobby van skywars gestaan en weet je wat mijn conclusie is dat er om de 5 min iemand onodig scheld of racistische dingen zegt in de chat. op dit soort momenten vraag ik me echt af waarom voelen mensen zich op het internet zodanig anoniem dat ze dit doen?

ik zal je eerlijk zeggen dat ik zelf ooit hellemaal woedend was geworden op de server van dagelijkshaadee. Ik heb letterlijk hele dagen lang gezocht naar hoe ik die server hellemaal kapot kreeg en het is me op een gegeven moment gelukt om hax te maken die de host zouden infecteren waar ook de backups op stonden! ik was op een kwart van de hax voordat mijn vader een telefoontje van de server kreeg dat als ik niet ophield er over 3 minuten politie voor mijn deur stond! Toen was ik nog niet echt gestopt maar ik heb iniedergeval geen twitter bedreigingen gestuurd en heb mezelf niet unbanned van de server ik heb het bestandje gwn opgeslagen in skydrive en had het tot vokort nog.. Maar dat komt zometeen. Ik probeer hiermee te zeggen als je iets kapot wilt hebben maak het dan goed kapot waardoor ze echt bang worden en ga niet van die stomme dingen zeggen! ik geef ook eerlijk toe dat ik het niet goed vind wat ik op DHD heb gedaan… Nadat een meisje van 11 iedereen zover kreeg me hellemaal vol te spammen omdat ik bij een server waar ik toen manager was, haar had ontskagen.

ik kreeg ik pas door hoe naar het was geweest voor DHD en hoe dom ik bezig was toen heb ik ook de hacks van skydrive verwijderd en volledig wegehaald!

Vind jij dat er iets aan stalking moet gebeuren via internet laat het me weten en ik houd van ongezouten meningen!

Untitled design(1)

Geef een reactie

